HTML

Gazdálkodj Okosan

Mindig is csodálattal néztem azokra, akiknek a nyári tábor végére is maradt egy fagyira való pénzük. Na, én nem tartoztam közéjük...soha. És ez a korral sem változott meg. Sok téren mondhatom, "be nőtt a fejem lágya", de ...hát a kivétel erősíti a szabályt, mint tudjuk. Végül arra jutottam, ha már spórolni nem is tanultam meg, az okos gazdálkodással megpróbálkozom. Irány a tőzsde! Gazdálkodj Okosan!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Gazdálkodj Okosan

2010.07.08. 13:09 Gazdálkodj Okosan

Nem tudom ki, hogy van vele, de nekem nagy kedvencem volt ez a társasjáték. Sok olyan része volt, amelyek maradandó nyomot hagytak bennem, mint pldául: a hatalmas tábla - amit képtelenség volt elrakni (anyukák kedvence), a sok színes bábu- amik szisztematikusan mindig eltűntek (és még a mai napig sem kerültek elő),az elképesztően profi lakás -amit a legmodernebb berendezésekkel lehetett felszerelni. Viszont volt két dolog, amit még az előbbieknél is jobban szerettem: azt, hogy mindig kaptam pénzt ha áthaladtam a "Rajt"-on (extra nagy jutalom, ha ráléptem), és a szerencsekereket.

Akkoriban még nem sejtettem, hogy ez a játék mennyire valóság szagú, és ,hogy mennyire nagyon fogom várni, hogy áthaladhassak a rajton, vagy, hogy milyen nehéz lesz berendezni a lakást. Persze mind ezt úgy, hogy ne csődőljek be, és még a hatos után sem dobhatok újra. Szóval, nehezített terep- Gazdálkodj Okosan Advanced

Így, amikor már a játék élesben megy, nem érdemes bűntető kártyát húzni, vagy kimaradni egy körből, jól meg kell gondolni minden dobásunkat. Sajnos az ÉLET (a csupa nagybetűs) nem arról híres, hogy van lehetőség próbálkozásokra. Mindenki tudja, hogy ez már nem csak a jelmezes főpróba, ez már maga az előadás.

Ennek ellenére kísérletezni mindig kell, különben nem haladunk előre. Ennek a gondolatnak a hatására döntöttem úgy, hogy online kísérletezésbe kezdek. A laboromban a tőzsdét akartam vizsgálni, a saját elméleteimet tesztelni, figyelni, hogy milyen hatás-ellenhatás indul be. Tudom, tudom, tudom...A tőzsdét nehéz vizsgál, kiismerni meg végképp képtelenség. Persze az elképzelésnek nem is az a célja, hogy világhírű tőzsde cápa legyek (bár semmi sincs kizárva), csak az, hogy nekem egy kicsit jó, jobb legyen.

Amikor az ötlet megszületett a fejemben még nem tudtam, hogy merre is induljak. Féltem is, meg is voltam íjedve, csak az elhatározásom volt. De tudtam, hogy Okosan akarok Gazdálkodni, és hogy meg fogom találni a módját ennek is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdalkodj-okosan.blog.hu/api/trackback/id/tr762138382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása