HTML

Gazdálkodj Okosan

Mindig is csodálattal néztem azokra, akiknek a nyári tábor végére is maradt egy fagyira való pénzük. Na, én nem tartoztam közéjük...soha. És ez a korral sem változott meg. Sok téren mondhatom, "be nőtt a fejem lágya", de ...hát a kivétel erősíti a szabályt, mint tudjuk. Végül arra jutottam, ha már spórolni nem is tanultam meg, az okos gazdálkodással megpróbálkozom. Irány a tőzsde! Gazdálkodj Okosan!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Felderítés

2010.07.08. 14:06 Gazdálkodj Okosan

Szerintem ismeritek azt a helyzetet, amikor mindenki neked, vagy inkább rajtad akar segíteni, amikor már fulladozol a sok jó, viszont teljesen használhatatlan tanácsban. Na hát ezen mentem keresztül én is.

Az ismeretségi körömben villám gyorsan elterjed a híre annak, hogy mire adtam a fejem, és persze erről mindenkinek meg volt a saját véleménye. Az online tőzsdének ők is pont annyira voltak szakértői, mint én. Tehát semennyire. Egy-két foszlány információt persze mindenki hozzá tudott tenni, de valódi előre lépést ez nem jelentett.

Így, hát nem maradt más hátra, mint, hogy magam kezdtem a témának részletesebben utána járni. Úgy gondoltam a leginkább alkalmasabb terep a felderítsre maga az internet, hamár online bróker akarok lenni.. Nagy meglepetésemre itt rengeteg hasznos, és nagyon változatos oldalakat lehet a témában találni. Úgy éreztem, hogy kitárul elöttem Csodaország kapuja, és csak be kell rajta sétálnom.

Na ez azért nem volt ilyen egyszerű (ki gondolta volna). DE alapos felderítéssel meg lehetett oldalni.

A kutakodás során nagyon sok lehetőség tárul fel előttem és igazán csak ekkor kerültem nehéz döntés elé. Ugyanis utat kellett választanom. Volt amelyik rögös volt, és volt amelyik sárga köves, és még utitársakat is kaptam. És végül ez vitt rá a döntésre.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdalkodj-okosan.blog.hu/api/trackback/id/tr352138494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása